пятница, 14 июня 2013 г.

Весільна♥

Привіт мої дорогенькі!!!
Як ваші справи?надіюсь добре!
Бо в нас не дуже((((донечка вже цілий тиждень хворіє,пропила курс антибіотиків,сьогодні їздили слухатись,а в неї все тільки погіршилось(((+ висока температура!!!І знову антибіотики..........нажаль без них,ми просто не можемо вилікуватись(((І,що найбільше мене вражає,що зараз так багато хворих діток,як зимою!!!
Коли здорові дітки,про що ще можна мріяти...)))

Та сьогодні, хочу показати Вам листівочку на замовлення!Взагалі-то це був такий набір листівочка+magic box.Та замовлення було терміновим,і листівочку ще встигла сфотографувати вдень,а коробочку робила пізно вечері,тому не хотіла вже робити неякісні фото!)
Робила по скетчу від блогу "Творим вместе"
                                                 

Гарних Вам вихідних,і хорошого настрою!
Ваша Іванк@



6 комментариев:

  1. Дуже хороша метелична листівочка! Вірю, що несфотографована штукенція була теж дуже кльовою :) Треба було все ж клацнути, а тоді в якійсь програмі витягти :) Бажаю вам знайти причину хвороби і так з нею попрацювати, щоб вона більше не поверталась! гарного настрою і теплих деньків вам з доцею..

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже класна листівка!Кольорова гамма така спокійна і приємна!Одужуйте скоріш!!!!!

    ОтветитьУдалить
  3. ой,Іваночка,нема гірше.коли дітки хворі(((Бажаю скоренько видряпатись з того і НІКОЛИ більше не хворіти!Таки правда,дітки зараз так хворіють багато(((
    А у мене для тебе гарна новИна!Ти виграла в мене цукерочку!Моя донечка витягла циферку 7,саме така по рахунку ти в мене в списку тих,хто записався)))ВІТАЮ!
    Гарна листівочка!Метелики такі кльові))

    ОтветитьУдалить
  4. Наталочко,дуже дякую!!!!
    Дуже рада,що виграла твою цукерочку!!!!

    ОтветитьУдалить