среда, 12 июня 2013 г.

Листівочка для швеї!

Привіт мої доргенькі!!!!Сьогодні хочу показати Вам листівочку для швеї!Сподобалось мені завдання від блогу Завдання для душі "Шиття від А до Я"))))все ж таки, в мене мама швея,тож листівочку я знайу куди подіти!)
І знову з саморобно квіточкою,цього разу з тканини.
Робила по скетчу від блогу Scrapushka
                                                 
І завдання "Важные елементы" від блогу Свободное творчество
Про зубчик доні!Ми ще не полікували,лише познайомились з лікарем.Головне,що показала йому і погодилась прийти полікувати,записались на понеділок)))А ще,була щаслива,бо лікар подарував їй пасту з феєю)))Ось такі новини!

Па-па,цьом)))


9 комментариев:

  1. Дуже класна листівка!Мама буде рада такому подарунку)))

    ОтветитьУдалить
  2. вже друга!)) мама буде забезпечена швейними листівками))
    І добре, що цього разу похід до дантиста пройшов більш гладко. Удачі вам в понеділок!

    ОтветитьУдалить
  3. Ой, я трохи пропустила... Швейна листівочка суперова, кольори дуже гарні! Ну і ваш візит просто як в казці:) Як важливо, щоб дитя не боялося того лікаря... В нас траплялися різні випадки, і тепер ми трохи боїмося, а раніше роззявляли рота на всі 32 до доброго дяді...:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже дякую!!!
      Так Олічка,це дуже важливо!!!!Бо я в дитинстві злякалась сильно,то йшла вже коли ніч не посплю від болю))))А зараз стандарт 2 рази в рік перевірка!!!

      Удалить
  4. Отличная открыточка! Красивый зеленый цвет и вообще стильно получилось! Спасибо за участие от блога "ЗДД".

    ОтветитьУдалить
  5. хорошенькая открыточка, будет отличным подарком..) спасибо от блога свободное творчество)

    ОтветитьУдалить
  6. Спасибо,что ваша работа сделана по нашему скетчу!
    С ув. Вика!
    Scrapushka.ru

    ОтветитьУдалить
  7. Дуже вишукана і оригінальна листівка! Дякуємо за участь в завданні блогу Scrapushka.ru!

    ОтветитьУдалить