суббота, 15 декабря 2012 г.

Чудові подаруночки по обміну!!!!

Привіт дівчатка!!!!!
Сьогодні хочу Вам трішки похвастатись чудовими подаруночками,які отримала в рамках обміну,який організувала Оli4ka.
Отримала подаруночок я від Dashysa
Ось,самі подивіться скільки добра прислала мені Даша!

Тут і іграшка на ялиночку,і листівочка (листівочка просто неймовірна,так гарно Даша зробила віночок!!!!)
Також солодкі подаруночки для душі (доречі мій улюблений шоколад))))
І скільки всього для рукоділля,і папір,квіточки,теги,різні дрібнички......
Все це,було дуже гарно упаковано!!!!!
Даша,величезне спасибі,за неймовірне почуття радості!!!!!!Все таки отримувати подаруночки-це супер)))))))
І окреме спасибі Олі,що організувала такий чудовий обмін!!!!!

9 комментариев:

  1. вітаю)) знаю, як то класно!))))) чудові подарунки!

    ОтветитьУдалить
  2. Вітаю! Усе й справді дуже класне!
    А я й не знала, що є екстрамолочний шоколад))) Я чорний люблю :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А,я просто обожнюю молочний з горішками))))

      Удалить
  3. Клас!!! чудові подарунки!! вітаю!!!
    а я люблю просто шоколад )) любий ))) головне щоб він був ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Оксаночка,ти права,головне щоб він був)))))

      Удалить
  4. суперовий подарунок!!
    вітаю!

    ОтветитьУдалить
  5. Дуже рада, що сподобалося!

    ОтветитьУдалить