четверг, 3 мая 2012 г.

Ліфтинг прекрасної листівочки!!!!

Привіт дівчатка!!!!!Сьогодні я знову з літингом,цього разу прекрасна робота Жени Петцер в блозі Scrap Lifting.
Оригінал

І моя робота

Хотілось цю листівочку зробити якоюсь особливою,оригінальною!Мені дуже подобається поєднання голубого з бежевим,чи коричневим кольорами.а ще,мені дуже сподобався задум листівочки,ніби попадаєш в квітковий магазин,де є квіти на любий смак і колір)))Ніколи раніше не поєднували стільки різних квітів в одній листівочці,але мені здається вийшло зовсім непогано!!!


2 комментария:

  1. Гарна листівка! Але надпис зливається з малюнком - його чи на підложку якусь треба, або основний папір брати нейтральний. Дуже сподіваюсь, що ти не образишся на мене за такий коментар...)
    Дякуємо за участь у завданні від блогу Scrap Lifting!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Зовсім ні)))))))))))Завжди рада об"єктивній оцінці!!!!
      Насправді на самій листівочці дуже гарно видно надпис,можливо фото цього просто не показало!(((

      Удалить